Kiedyś jeden człowiek zmienił w piekło cały świat..



Prawie dwa tygodnie wolnego od szkoły za mną. Strasznie ciężko jest wrócić teraz do brutalnej rzeczywistości. Tak wiem, wiem - zawsze tak jest po wolnym, ale za każdym razem odbieram to jak kopniak w twarz. Tylko siniaki są bardziej wewnętrzne i metaforyczne! Na dodatek spałam dzisiaj do czternastej, a jutro na nogach muszę być już o szóstej. Ciężkie życie!

Wiecie, że mam zaległe zdjęcia jeszcze sprzed roku? Kiedyś nie nadążałam z robieniem zdjęć, tak często pisałam, teraz nie nadążam z pisaniem. Niestety nie jest to wina faktu, że nie rozstaję się z aparatem i fotek mam miliony, a tego, że tak strasznie zapuszczam bloga. Jestem chyba za dużą ekshibicjonistką, bo kiedy publikuję tak właściwie tylko dla siebie, to nie widzę w tym sensu i wcale nie staram się zrobić czegoś, żeby ten blog odwiedzało więcej osób. Jeszcze nie wiem jak ten problem rozwiążę, ale jakoś muszę :)


6 komentarzy:

  1. Because the admin of this web page is working, no hesitation very shortly it will be famous, due to its feature contents.


    My blog post - bingo bertil

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam problem z moim blogiem , ale jesli ktos chce czytac to bedzie czytac :) i wroci
    >> mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia cudowne. :) Też bardzo lubię fotografować :)

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na rozdanie.
    Nagrodą jest VOUCHER o wartości 50 zł :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2015/07/parasailing-i-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń