serce zimne, puste słowa


Tyle rzeczy kotłuje się w mojej głowie, a tak na prawdę ciężko mi wyrzucić z siebie choćby parę zdań. Kilka spraw mnie bardzo dręczy, a rozwiązanie ich niestety nie należy do prostych, choć może byłoby łatwiejsze, gdybym w końcu rozstrzygnęła dylemat czy warto oczekiwać czegoś więcej od życia, czy lepiej zaakceptować je takie jakie jest. Nie mogłoby tak wszystko być proste i banalne? Szczęśliwe?


Tak, gdyby ktoś miał wątpliwości - na ostatnim zdjęciu jest kot, a raczej jego błyszczące, niczym wyjęte z horroru, ślepia :) Tęsknie za latem, ciepłymi nocami, spacerami, słońcem i chyba wszystkim co z tym związane. Już planuję swój wakacyjny wyjazd i mam nadzieję, że wszystko wyjdzie najlepiej jak się tylko da! Choć szczerze mówiąc mam co do tego wątpliwości..

1 komentarz: