nie szukaj drogi, znajdziesz ją w sercu...


Życie bez zwierząt w domu jest bardzo smutne. Całe dzieciństwo miałam jedynie chomiki, które niestety jak to przeciętni przedstawiciela tego rodzaju umierały po jakichś 3latach, kiedy ja zdążałam się już do nich przyzwyczajać i je pokochać. Potem w przypływie nagłej fascynacji gadami przygarnęłam żółwia i teraz tej decyzji żałuję. Oczywiście mój Gerard jest kochany i piękny, jednak nie jestem w stanie zapewnić mu odpowiednich warunków życia, a poza tym nie jest to zwierzątko, z którym można się pobawić i poprzytulać.. Teraz przez to wszystko sieję postrach wśród pupilów moich znajomych, bo jak tylko nadarza się okazja, to maltretuje je swoją miłością <3


Modelami byli: królik Gucio, który ma bardzo ciężkie życie z moimi dwiema pięcioletnimi siostrzenicami oraz kociak mojej przyjaciółki Młody, którego niesamowicie wielbię <3

7 komentarzy:

  1. cześć, chciała bym nawiązać współprace z pewną firmą jednak do tego potrzeba mi 1000 obserwacji ;( bardzo staram się je zdobyć. Kiedy osiągne swój cel chciałabym zorganizować rozdanie, konkurs w podziękowaniu za okazaną pomoc. Była bym bardzo wdzięczna jeśli ktoś obserwował mój blog i mi w tym pomógł była bym bardzo wdzięczna : http://prestizowaelita.blogspot.com/ z góry dziękuję i życzę miłego dnia. Za każdą obserwacje się odwdzięczam. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi dear!! Good morning :)
    Your blog is so cool, i really love it!!
    Come to see mine, and my new post "Stand here"
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, tak strasznie uwielbiam koty *-*
    ✯ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh God, that bunny is super cute! And the cat too, of course ;-) Feel free to stop by my blog, xoxo
    http://www.hollylovespaul.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze marzyłam o tym żeby mieć kota... ale mama nie cierpi, a dopóki mieszkam z nią mogę pomarzyć dalej. za co mam suczkę.. :)
    ¦ mój blog

    OdpowiedzUsuń