I put my trust in you


Próbowałam w tym miejscu napisać jakąś niesamowicie głęboką refleksję, ale po wystukaniu kilku zdań stwierdziłam, że moje słowa wykluczają siebie nawzajem.. W ostatnich linijkach krótkiego tekstu zaczęłam pochwalać to, co zaczęłam tępić w pierwszych. Na co komu tyle myślenia? Chyba pozostanę przy stanowisku, w którym mam wszystko gdzieś i wyłączam się od bodźców sprawiających, że mam ochotę chwilę porozkminiać sens życia oraz to jakie ono jest cholernie beznadziejne i niesprawiedliwe. A przez chwilę mi się wydawało, że jednak mogę byś super, cool, głębokim człowiekiem!

Dzisiaj trochę zdjęciowej melancholii (jeśli można to tak w ogóle nazwać) - idealnie skomponowanej z moim dzisiejszym nastrojem. Takie szare, trochę bez życia. A ja na dodatek przeziębiona i zmarznięta, brr! A przy okazji trochę mojej twarzy - takiego zagęszczenia mnie tu już baardzo dawno nie było :)






A tak poza tym wszystkim to w końcu zwariuję jak nie zrobię nowego szablonu. Chyba się za to zaraz wezmę, ale jakie będą efekty - nie mam pojęcia. Na razie się żegnam, trzymajcie się <3

7 komentarzy:

  1. zdjecia jak zawsze - wow ale co ja tu wide, rysunki ? :D mozna obejrzec gdzies ich wiecej ?

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie musze porzeglądać starsze posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :-) lubię czytać coś na kształt dzienników/pamiętników. Robisz dobre zdjęcia, jaki masz aparat, jak mogę wiedzieć? I obiektyw? :d sama odrobinę interesuję się fotografią i (znacznie bardziej; z pasją i zamiłowaniem) rysowaniem. Świetnie malujesz. Przeczytałam dwa posty, ale zaraz pokopię głębiej na Twojej stronie, aby coś jeszcze znaleźć.
    No i jesteś piękna!

    A teraz wybacz, ale muszę to desperacko napisać: zapraszam do mnie...
    Życzę miłego weekendu ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia i malunki:) ja także jak zaczynam dłużej wgłębiać się w jakieś cięższe zagadnienia gubię gdzieś główny wątek i sens.. chyba każdy tak ma jak rozważa wiele opcji:)
    zapraszam do siebie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Poprzeglądałam starsze posty, świetnie piszesz, uwielbiam takie dzienniki :)
    Z całą pewnością będę wpadać częściej :)
    not-so-really.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń