prawda tli się między nami w twojej samodzielnej myśli...


Za oknem znowu zawitał deszcz, i powiedzcie mi jak niby mam się zmotywować do robienia zadań i do nauki na jutro? No jaak? Nie da się i tyle. Czeka na mnie kilka stron zadań z matematyki + chyba podstawowa matura, ale coś czuję, że nie starczy mi czasu (a już na pewno ochoty!) na to wszystko dzisiaj..
Niesamowicie szybko zleciał mi ten tydzień. Dużo się działo, więc przynajmniej mam tę satysfakcję, że go nie zmarnowałam, jednak powrót do rzeczywistości będzie niesamowicie brutalny. O ile mi się w pełni uda do niej powrócić, bo od piątku jestem zamknięta w klatce pełnej wspomnień, myśli i emocji, a posiadaczem klucza do niej jest niestety ktoś inny. Trzeba sobie chyba przypomnieć jak to jest żyć będąc uzależnionym od drugiej osoby. 

say hello to Karol and me. ♥

15 komentarzy:

  1. Jakaa jesteś piękna *.* zdjęcia są świetne, pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. zdj jak zwykle świetne :) Uzależnienie od drugiej osoby nie musi być negatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również szybko zleciał ten tydzień ;)
    Do weekendu, do weekendu i powoli zbliżają się wakacje <3
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia :)
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się tytuł poprzedniego posta: If God is a father, then Satan is our cousin. Mistrzostwo..

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! jestem pod wrażeniem!:)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pomimo, że pogoda okropna to zdjęcie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie *.*

    No i dobrze że nie nudzisz się, oby tylko pogoda zaczęła bardziej dopisywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia fenomenalne!
    co porabialiscie ciekawego w zakopcu?
    i jak smakuje moje ulubione piwko,perła, w wydaniu winter?:D
    pisz szybciutko notkę,trzymaj sie cieplkuutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na rozdanie http://daquerreblog.blogspot.com/2013/06/drugie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. wow... niesamowite zdjęcia, uwielbiam taki nostalgiczny klimat w fotografii.







    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem, bardzo klimatyczny blog. Przeglądam i przeglądam, a ciągle mi mało. Pozostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń