Don't forget me


Żyjemy. Nie wiem jak Wy, ale ja się cieszę. :D Piątek spędziłam na prawdę świetnie. Najpierw wigilia klasowa, która z tymi ludźmi nie mogła być nieudana. Mnóstwo śmiechu, zdjęcia, dobre jedzenie, Behemoth i Led Zeppelin w głośnikach.:) Potem jeszcze dwuczęściowa impreza, nocowanie z przyjaciółką - już więcej z tego dnia wycisnąć się chyba nie dało. 


Nie dociera do mnie trochę, że już są święta. Przede wszystkim chyba dlatego, że nie dopadła mnie moja świąteczna depresja. To dziwne. Odkąd pamiętam nienawidzę Bożego Narodzenia, w tamtym roku miałam przeokropny nastrój w tym czasie, bardzo dobrze to pamiętam. Każda najdrobniejsza rzecz działała mi na nerwy i powodowała tylko, że mój humor jest coraz podlejszy. A jak to jest w tym roku? Zmiana o 180 stopni. Wszystko jest okej, wszystko idzie po mojej myśli. Wszelkie drobnostki, które się teraz w moim życiu dzieją tylko podnoszą mnie na duchu. Nie wiem co jest tego powodem, ale wiem, że zaszła we mnie przez 2012 rok ogroomna zmiana, jestem kimś totalnie innym - lepszym. Ta moja refleksja na temat siebie samej doprowadziła mnie do tego, że od kilku tygodni mam wielką ochotę przeczytać swoje zapiski po 2011 roku - przemyślenia i postanowienia, jednak obiecałam sobie, że zrobię to dopiero pierwszego stycznia. A tak cholernie mnie korci! :D Wracając do tematu świąt - dalej za nimi nie przepadam. Myśl o poniedziałku nie napawa mnie optymizmem, jednak mój stosunek jest już do tego bardziej obojętny. W końcu muszę to przejść, tak samo jak przechodziłam to w poprzednich latach, więc po co się tym wszystkim dodatkowo stresować i dołować? :) Przynajmniej najem się pysznymi ciastami oraz idealnie przyrządzonym łososiem, a na dodatek otrzymam wymarzony prezent.♥


Dniem, którego się nie mogę doczekać jest Sylwester. Moje plany spędzenia go zmieniały się właściwie codziennie i w końcu stanęło na domówce z osobami z mojej klasy. Ludzie są na prawdę świetni (z dnia na dzień przekonuję się o tym coraz bardziej :)), więc impreza także zapowiada się rewelacyjnie. Jedyna rzecz, która zakrząta mi teraz głowę jest oczywiście "w co ja się ubiorę?!". Koniecznie muszę upolować jakąś niedrogą sukienkę, przeszukałam już allegro i prawie niczego ciekawego nie znalazłam! Jedne co, to zachorowałam na punkcie tej sukienki:

do kupienia tutaj. Jest perfekcyjna, jednak waham się cały czas. Boję się trochę o jej jakość i cały czas zastanawiam się czy chcę wydawać 65 zł na sukienkę. No wiem, wiem, to nie dużo, ale jestem za bardzo przyzwyczajona do tanich zakupów. Nie wiem czy nie wolałabym po prostu za to 65 zł kupić sobie jakieś dwie inne.. Jeszcze nad tym pomyślę, może uda mi się jutro w galerii znaleźć też coś fajnego. :)

A teraz już się żegnam, jeśli znowu mi nie wyłączą na kilka dni internetu, to postaram się już na początku tygodnia coś napisać. Pozdrawiam i życzę udanych, wesołych świąt! ♥

5 komentarzy:

  1. Sukienka jest piękna i jestem pewna, że będzie Ci bardzo pasować!
    No i cieszę się, że ten rok był dla Ciebie udany :) We mnie także zaszło wiele zmian i myślę, że zmian na lepsze. Jestem na pewno silniejsza, ale o tym już w następnym poście :)

    Spóźnionych wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjątka przeapetyczne! Rozwijasz się w fotografii,to naprawę widać!
    No widzisz,Ty napawasz się optymizmem,obojętnością,a ja raczej złością,irytacją.
    Czy chodzi w tym wszstkim tylko o żarcie?:P
    Zakup sukieneczkę, jestem pewna,że będzie Ci w niej ślicznie.
    Co dostałaś?:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, to niedobrze, jak co roku masz depresję w czasie Bożego Narodzenia. Nie spotkałam jeszcze osoby, która takie coś ma, wręcz przeciwnie - wszyscy się cieszą itd. Moje koleżanki to już w ogóle wpadają w zachwyt gdy zobaczą świąteczne dekoracje :) Ale bardzo się cieszę, że w tym roku jednak nie dopadła cię depresja. Twoje zdjęcie ciasta sprawiło, że aż mi się zachciało spróbować czegoś z lodówki xd A jestem pełna! Mój brzuch nie wytrzymuje... A jak jest z twoim? TA sukienka jest cudowna! Masz świetny gust. Straasznie mi się podoba! Wesołych świąt :*
    signpoison.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. IDIOTO CHCE NOWOM NOTKE SUPER DUPA SERNIK I FAJNE WLOSY, KUP TOM SUKIENKE.

    OdpowiedzUsuń