Someone told me once, that there's a right and wrong. Punishment would come to those, who dare to cross the line.

Dzień dobry! Tak, wiem. Straszna ze mnie bloggerka. Żeby tak nie dawać znaku życia od ponad dwóch tygodni! Cóż. Trochę zawirowań u mnie w życiu. Ten okres był dla mnie dość trudny uczuciowo i zaowocowało tylko tym, że stałam się singlem. Nie rozpaczam jakoś szczególnie. Oczywiście nie mogę powiedzieć, że jestem z tego powodu szczęśliwa, ale też nie jestem nieszczęśliwa. Troszkę mi lżej, ale chyba dwa razy tyle ciężej.. Trudna sprawa, dość skomplikowana, ale rozprawiać się nad tym nie zamierzam.. Na pewno było to niezapomniane, niesamowite dziesięć miesięcy!

Sypnąć jakąś ciekawostką? Doszedł do mojej klasy trzydziesty facet! Ha! Szczerze mówiąc coraz bardziej lubię tych ludzi, totalnie nie przeszkadza mi tyle chłopaków, a wręcz nie jestem w stanie sobie wyobrazić żeby nas dziewczyn było więcej niż ta skromna piątka. Coraz bardziej jesteśmy zgrani, wczoraj zaliczyliśmy pierwszą mini klasowa imprezę i zapowiada się więcej takich wypadów, z czego jestem jak najbardziej zadowolona! Nawet miano najlepszej szkoły średniej w mieście mi już nie straszne. Wiem co się z czym je i stwierdzam, że nawet jest dość luzu. Tak jak jeszcze niedawno byłam średnio zadowolona z wyboru i gdzieś tam krzątały mi się po głowie myśli o zmianie szkoły, tak teraz jestem pewna, że jej nie zmienię. :)

Dzisiaj tylko trzy zdjęcia, ale obiecuję, że już za kilka dni wrzucę post z większą ilością. Dla rekompensaty (choć nawet nie wiem, co wolicie oglądać - ludzi czy martwą naturę? :)) na dzisiejszych zdjęciach jestem ja, bo dawno się moja sylwetka tutaj nie pojawiała. A tak poza tym to mam ogromną nadzieję, że w końcu dam radę zrobić nowy szablon! Na ten już patrzeć nie mogę, a na nowy mam już nawet pewien pomysł. Tak, więc czekajcie cierpliwie. Pozdrawiam. <3


3 komentarze:

  1. O rany! Dużo zmian!
    Ogromny podziw z mojej strony, że nie rozpaczasz po tak długim związku. Na pewno nie całkiem, ale jednak się trzymasz. Ja sama bym się chyba rozpadła..
    Czekam na zmianę bloga ;>

    No i zdjęcia! Zdecydowanie za ładne!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w klasie w liceum mieliśmy tylko jednego chłopaka na 22 dziewczyny :)
    W dzień chłopaka miał jak w niebie, gorzej na dzień kobiet, ale zawsze się
    wywiązywał. Śliczne zdjęcia! Z niecierpliwością czekam na ten Twój nowy szablon,
    z pewnością będzie zaskakujący.
    Pozdrawiam gorąco ^^

    OdpowiedzUsuń