Niewiele trzeba by się w samym sobie dać żywcem zagrzebać...

Nie mam pojęcia co ja ostatnimi dniami robię. Nie, nie mam żadnych zaników pamięci. :) Po prostu nic specjalnego się nie dzieje, nic ambitnego albo nawet mniej ambitnego nie robię, a czas płynie, dni mijają.. Weekend - błogie lenistwo, a teraz niestety trzeba wziąć się w garść i włączyć tryb szkolny. Za mną w tym tygodniu już kartkówka z matematyki, sprawdzian z podziału politycznego całego świata (paranoja, żeby wkuwać wszystkie państwa i ich stolice na świecie..) oraz dwa koszmarnie męczące wuefy! Jutro znowu dzień masakra, ale jakoś to przetrwamy. :) Możemy się pocieszyć, że jeszcze troszkę ponad miesiąc do świąt! Nie jestem fanką Bożego Narodzenia, wręcz ich nienawidzę, ale nie mogę się doczekać jedzenia. Głównie łososia z przepisu mojej siostry, mam chyba jakąś łososiowa obsesję. Ale o świętach rozprawiać może nie będziemy, jeszcze jest czas!

Miałam bardzo ambitny plan zmienić w końcu dzisiaj wygląd bloga, bo na obecny nie jestem w stanie już patrzeć. Takie to kiczowate trochę i zdecydowanie za jasne! Tęsknię już za mrokiem i szarościami, to są zdecydowanie moje klimaty i w takich czuję się najlepiej. Ale nagle zegarek dostał totalnego przyspieszenia i zrobiła się północ. Tak więc dzisiaj już pewnie sobie odpuszczę i zajmę się chwilę rysowaniem. :) Natomiast możecie się przygotować, że w przyszłości (miejmy nadzieję, że najbliższej) w końcu coś tutaj się zmieni!

Kilka zdjęć. Jakieś tam stare ubraniowe, z czasów kiedy na termometrze było kilkanaście stopni i świeciło słoneczko, a oprócz tego zdjęcia wodospadu krwi z przypadkowej rany.


 Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Czekam na zmiany na blogu, jestem bardzo ciekawa co wymyśli tak kreatywna osoba jak Ty :)

    Założę się, że jest to rana na kolanie, po zacięciu się przy goleniu nóg! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, na zdjęciu jest Kristen, nie jestem jej fanką, aczkolwiek wyszła ślicznie. I wiesz, że na tym zdjęciu kojarzy mi się z Tobą! Trochę inny kształt twarzy, ale nadal widzę podobieństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie na konkurs http://giekana.blogspot.com/2012/11/konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń