troski nie gryzą nie gniotą, a wokół nikogo i upał

Dzieeńdobry! Zdecydowanie zbyt długa przerwa znowu zawitała. Ale nie miejcie mi tego za złe - ten tydzień był koszmarny! Na prawdę, już w niedziele wieczorem zorientowałam się, że ja tych pięciu dni bez żadnego uszczerbku na psychice nie przetrwam. Codziennie byłam zawalona nauką, dodatkowo przez w-f w poniedziałek i czwartek kończę później niż byłam do tego przyzwyczajona.. 18:05, a ja dopiero kończę lekcję, już teraz o tej porze robi się ciemno, a co dopiero będzie w zimie.. Nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić. Na szczęście weekend owocował w wszelkie wydarzenia oraz emocje (czwartkowy wieczór wypadł niestety niezbyt ciekawie, ale zawsze to jestem bogatsza o pewne nowe doświadczenie! :), więc zdążyłam się już zrelaksować i przygotować siły na kolejne dni męczarni. Przy okazji ponawiam swoje postanowienie a propos częstego pisania! Może tym razem wytrwam. :)

Tak się jeszcze zastanawiam czy nie chcielibyście przypadkiem poczytać od czasu do czasu moich subiektywnych recenzji filmów, seriali, książek?  Chodzi mi to po głowie już od jakiegoś czasu i nie mogę się za to zabrać. 

A teraz już żegnam, odezwę się w tygodniu! Pozdrawiam. ♥

2 komentarze:

  1. Recenzje? Jestem jak najbardziej na tak ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę tak późno kończysz? Jejku, serio strasznie późno, ale to chyba zależy na którą masz do szkoły. Uwielbiam twój blog, tak sobie czasem zaglądam i oglądam zdjęcia. Raz to chyba wszystkie posty przejrzałam xd Podobały mi się te wiewiórki :D Oo i te twoje czarno-białe zdjęcia. Chętnie przeczytałabym recenzje :) Pamiętam, że pytałaś się coś o zmianie szablonu, prawda? Chyba, że mi się tak ubzdurało coś.. xd Chętnie zobaczyłabym tutaj jakieś ciemne kolory, może granatowe? Tak, tak :D Haha nie wiem, mam fazę na różne rzeczy związane z nocą :D Może dlatego takie kolory. Chciałam jeszcze się zapytać, jaki masz aprat? Świetne zdjęcia :* pozdrawiam <3 pinkbodace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń