i'm on my knees and burnin'

W powietrzu unosi się jesień. W mojej głowie miesza się starożytna Grecja z matematyczną logiką. Po co się uczyć na jutrzejsze dwie kartkówki? Lepiej pisać bezsensownego posta, zakładać po kilku miesięcznej przerwie smajleja (♥), rysować marchewki, zjeść całą zawartość lodówki.. Się będę przejmować! Mam jeszcze przecież 12 godzin do rozpoczęcia lekcji. :)

Wsłuchuję się ostatnio w Toolowe brzmienia, bardzo oryginalne brzmienia - jeśli ktoś jeszcze nie kojarzy tego zespołu to polecam! A tak poza tym to nastrajam się na czwartego listopada, bo nareszcie po roku będę mogła zobaczyć Comę na żywo! Coś niesamowitego, jak tylko o tym myślę, to mam ciarki na całym ciele. Poza tym zastanawiam się wciąż nad trzema innymi koncertami - Cool Kids of Death, Kult i Luxtorpeda. Iść czy nie iść, iść czy nie iść? Ktoś z Was może się na coś wybiera w tym sezonie? Chętnie się dowiem.

Tak, to ja. Nie, nie jestem tu do siebie podobna. Żałuję, że mój deszczowy pokręcony, włosowy busz wygląda dobrze tylko na zdjęciach! Cóżtupocząćcóżpocząć?! Lecę się w końcu uczyć, a Wam życzę dobrej nocy.

P.S. Zmieniłabym wygląd bloga, jakieś sugestie? :)


8 komentarzy:

  1. JAKA PIEKNA!*,*
    Kilka dni temu zrobiłam sobie smileya.Ból znikomy, jednak na początku przeszkadza w jedzeniu czy mucyiu zębów.Nie zarosło Ci w miesiąc? ;o
    Zabiję Cię za te koncerty, autentycznie zabiję.Z wymienionych wyżej, nie byłam tylko na Comie i Kulcie, na tym drugim strasznie mi zależy.W najbliższym czasie wybieram się na Maleńczuka, The Analogs i Farben Lehre <3
    Co do wyglądu - może jakieś fiolety i pomarańcze,chętnie widziałabym tu jakieś typowo jesienne klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, mnie by od razu zarosło.Odkręciłaś?:D Jakim cudem?!
    Luxtorpeda - niesamowici.Naprawdę.Zwłaszcza kiedy wykonują "Autystyczny" - aż mi się łezka w oku zakręciła.Są bardzo autentyczni i brzmią dużo lepiej(co sie zdarza bardzo rzadko) na żywo.Bardzo im kibicuje. A czemu się wahasz co do Kultu? :O

    OdpowiedzUsuń
  3. o boziu, zdjecie jak z filmu. piękna! co do włosów to pewnie nie jest tak zle jak piszesz, ale wystarczy prostownica (którą można zrobić fale na długich włosach również) i trochę jakiegoś smarowidła i okiełznasz tak że zawsze będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To przesłuchaj koniecznie.Jak Ci się spodoba,z pewnością będziesz chciała iść na koncert,a jak nie,zaoszczędzisz pieniądze :D
    Pijana, muahahaha! Niie ma to jak akcje po pijaku.Chyba człowiek nad sobą w ogóle nie panuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze go dokładnie nie przetestowałam, więc nie powiem, ale myślę, ze zdjecia będą super : >

    OdpowiedzUsuń
  6. widac ze masz swoj styl,i like it ;)

    zapraszam do siebie :)obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń