Gdy cię widzę, cały świat przestaje istnieć. Gdy cię nie ma, nie mogę przestać o tobie myśleć

 
Dobry wieczór! Zima nas bardzo brutalnie zaskoczyła w weekend, nie byłam na to jeszcze psychicznie przygotowana! Widziałam prognozy pogody, ale myślałam, ze to takie gadanie, ewentualnie popada śnieg z deszczem i tyle go będzie.. A on coś nie chce topnieć i nie zapowiada się, żeby miał w ogóle taki zamiar.. Pocieszam się jedynie, że w długoterminowej prognozie rzuciły mi się w oczy jakieś czternaście stopni, mam nadzieję, że się sprawdzi. Chyba nie muszę mówić, że mój humor jest przez to wszystko koszmarny?


Piątek wrył się w mój mózg już tak dogłębnie, że w tej chwili najchętniej nie przestawałabym słuchać Kultu i Kazika. Taka moja nowa, mała muzyczna obsesja. I jak tu się przygotować na niedzielę, skoro nie Coma mi w głowie?! No dobra, Roguca mi nic nie zastąpi, a już na pewno rogucowej klaty (słoneczko ♥ - istny fetysz), klata Kazika mi nie zastąpi. Boże, brzmię teraz jak głupia małolata zachwycająca się nową, nastoletnią gwiazdką popu.XD W każdym razie moje kryteria uwielbiania wokalistów są zupełnie inne niż wspomnianych wyżej głupich małolat (do których w sumie należę, przyznaję się!), ale moje osobiste preferencje zostawmy na inny czas i miejsce. :) Natomiast muszę się pochwalić, że znalazłam siebie na jednym filmiku z koncertu! Tylko ja potrafię tak niezgrabnie ruszać rękami w prawdopodobny rytm muzyki oraz tylko ja potrafię tak nieudolnie spiąć sobie włosy, więc to absolutnie niemożliwe, żeby czubek głowy i ręka (bo tylko tyle jest widoczne na wideo) należały do kogoś innego.:D

Jest już pierwsza godzina, a ja dość, że piszę post, to przede mną jeszcze zrobienie notatki na edb oraz jakaś tam skromna nauka na owy przedmiot. Mistrzostwo. Żeby nic nie robić cały dzień i zostawić sobie wszystko na taką porę.. Zostawiam Was z kilkoma, jak zwykle, bezsensownymi zdjęciami. :) Popcorn, który okazał się być bardzo dobrym modelem (niestety pobolewa mnie po nim brzuch :<) oraz skromniutkie jesienne wspomnienia. Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz