# bordowo-burgundowe inspiracje

Niestety tak strasznie wyklinany trzeci września bezczelnie nas już dopadł. Dla mnie to poniekąd początek nowego rozdziału w życiu i chyba jestem dość optymistycznie co do tego wszystkiego nastawiona. Trudno mi w tej chwili patrzeć na dzisiejsze wydarzenia obiektywnie, bo jestem cholernie niewyspana i zmęczona, co skutkuje fatalnym humorem i nastrojem, a na dodatek bólem głowy. Chyba już wiem, co było odpowiedzialne za mój cudowny, wakacyjny humor - sen. :) Tak ogólnie, to nowa klasa wydaje się być całkiem fajna. Jest nawet 5 dziewczyn, a nie 4, więc coraz lepiej. Myślę, że się jakoś ze sobą zgramy wszyscy, a przynajmniej jakaś część. :)

A dzisiaj postanowiłam trochę odejść od ostatniego schematu postów. Mam trochę ubraniowych inspiracji w kolorze bordowym oraz burgundowym. Mają to być hity nadchodzącej jesieni i mówiąc szczerze, jak bardzo nie podążam za obowiązującymi modami (pastele, fluo - blah), tak ten trend trafia w stu procentach w moje gusta. Ale szafa niestety wciąż czarno-biała! Lecz nie martwcie się - nadrobimy to!
http://media.ginatricot.com/images/product/49242906001_tn.jpgred skinny trousers - skinny / super skinny trousers - trousers / leggings - women - River IslandSleeveless Check Shirt - Casual Shirts - Tops - Apparel - Topshop USAFacebookSUPREME Extreme Platform Shoes - Heels - Shoes - Topshophttp://www.ark.co.uk/pimages/23615/1_1000.jpgAll Star Canvas OX fra ConverseArtikelnummer:356105 | Pris:399 kr - KappAhlRobe bordeaux decolleté dos - Robes Jennyferhttp://www.americanvintage-store.com/modules/blockavantages/img/avantage_illustr_livraison.gif404 Not FoundMargo Sweater in Wine by Cheap Monday at I Dont Like Mondays -- FREE SHIPPING: I DONT LIKE MONDAYS - an online fashion boutiqueWelikefashion.comHearts & Bows Burgundy Ellie HoodyHearts & Bows Burgundy Naomi Studded Sweaterhttp://images.newlook.com/is/image/newlook/womens/tops/t-shirts/purple-zip-insert-t-shirt/247113354D1?wid=75&hei=98Ark Burgundy Frances Vest at ark.co.uk091 creepersy FRE3 ćwieki bordo eko zamsz - Koturny, baleriny, sandały damskie, czółenka, buty sklep internetowyhttp://stylistki.pl/item-6087-11b73fec89d7674beab4eee97d07aef4s10.pngPetites Two Tone Prom Dress - Dresses - Apparel - Miss Selfridge USSearch - kooba leroy aubergine suedeRock Me Sweater - Jeane Blush - Mörk röd - Tröjor - Kläder - NELLY.COM Mode online på nätetPetites Red Mesh Dress** - View All - New In - Miss SelfridgegravitypopeSites-DE-SiteHearts & Bows Burgundy Rosalie SkirtLipsy Lattice Sleeveless Shirt - LipsyBoy by Band of Outsiders / High Neck Sleeveless Shirt | La Garçonnehttp://cache0.bigcartel.com/product_images/60827967/300.jpgGranada Top | rag & bone Official StoreOxblood Satin and Lace Bralet - Topshop USARaum fuer Bekleidund - Schrank zu schaffen, eine Kombination mit ihren eigenen Marken oder Produkten und Fotografien und grafischen Elementen. - trendMe.nethttp://v.fashiocdn.com/images/entities/0/b/B/A/P/0.365x365.jpg


Na dzisiaj to tyle. Dość skromnie, ale coraz częściej będę musiała wplatać pomiędzy posty zdjęciowe, posty tego lub podobnego typu. Teraz lecę ogarnąć jutrzejszy plan lekcji, spakować się i może w końcu wymyślić, w co się jutro ubiorę. :) Tak, więc udanej nocy i powodzenia w pierwszym, prawdziwym dniu szkoły! ♥

7 komentarzy:

  1. ja juz sie zakochalam w tym kolorze, tak jak i w butelkowej zieleni ;P

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaakie piękne to wszystko < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam burgund! sama mam pełno rzeczy w tym kolorze (nawet dzisiaj na sobie :P)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry gust! :) Bordowy, burgund, butelkowa zieleń i granat to zdecydowanie moje kolory na najbliższe miesiące. Zakupiłam już burgundowe spodnie i bluzkę, planuję też trampki lub martensy :)


    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za odwiedziny u mnie blogu i komentarz. Pojawił się nowy post, zerknij :)
    Pozdrawiam, Dajana daajaA

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te kolory co prawda nie wiem czy w nich dobrze wyglądam ale nic nie pzreszkadza mi ich lubić :)

    OdpowiedzUsuń