Spalam się, dla ciebie spalam się.


 Jak tam nastroje? Za nami już właściwie ostatni dzień wakacji (nienawidzę siebie za to, że Wam o tym przypominam), jeszcze tylko weekend dzieli nas od... No dobra, przestaję. Choć jestem bardzo podekscytowana, ale równocześnie pewna, że po pierwszym tygodniu moje dobre nastawienie kompletnie zniknie. Tym bardziej, że przede mną jeszcze wciąż trzy nieruszone lektury "na wrzesień". Pozostawię to bez komentarza.

Ostatnio strasznie zaszalałam z internetowymi zakupami! Teraz tylko obgryzam paznokcie z niecierpliwości aż dostanę wszystkie paczki (jeszcze tylko trzy!) oraz z obawy, że zamówiłam jakiś bubel i kasa poszła zwyczajnie w błoto. Ale oczywiście stresować się nie zamierzam, po prostu jeszcze kilka dni poczekam. Może za niedługo wrzucę fotki tych wszystkich nowości i pierwsze wrażenie jakie wywarł na mnie zamówiony kosmetyk.

Niedawny spacer do parku z koleżanką zaowocował spotkaniem z kilkoma wiewiórkami (w tym jednym kochanym, rudym maleństwem!) oraz mnóstwem zdjęć, przede wszystkim właśnie tych gryzoni. Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział - uwielbiam zwierzęta, uwielbiam im robić zdjęcia i obiecuję, że to nie ostatni post pełen zdjęć zwierząt - mam już nawet jeden w zapasie. :)


A teraz już kończę (Harry Potter na tvnie! jedyna część, której nie oglądałam.:D), miłego weekendu kochani!

6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i nieziemski szablon bloga z tą 'krwią' w tle <3

    Dziękuję za komentarz! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :3
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wakacje spędzałam w lesie i praktycznie codziennie na podwórku można było spotkać wiewiórki. Niektóre podchodziły nawet bardzo blisko wcale się nie bojąc - oczywiście nie można było robić gwałtownych ruchów.
    Te na Twoich zdjęciach są śliczne :) a ta na 1-szym zdjęciu ma bardzo interesujące umaszczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra dobra, szkoła szkołą, ale ja czekam na zdjęcia tych cudeniek, które zamówiłaś ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie ;)

    u mnie do wygrania dowolona para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylowa pod koniec ;)
    zapraszam do mnie na rozdania ---> http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń