And they called and I said that I want what I said...

Ależ się namęczyłam ze zmianą szablonu! Oczywiście wszystko teraz wydaje się być banalnie proste i rzeczywiście końcowa wersja takowa jest, ale początkowo w głowie miałam zupełnie inny obraz nowego wyglądu bloga. Niestety za bardzo poniosła mnie chyba wyobraźnia, bo ostatecznie ograniczenia bloggera nie pozwoliły mi na wstawienie pierwotnej wersji. A muszę szczerze przyznać, że byłam z niej niesamowicie zadowolona, z tej jestem tylko troszkę. :) Cieszę się, że udało mi się cokolwiek w ogóle zrobić, bo zabierałam się za zmianę wyglądu od miesięcy. Generalnie ostatnio zaczęłam trochę tworzyć w Photoshopie, można powiedzieć, ze to lustrzanka mnie tak pobudziła "artystycznie". :D Moje najnowsze dwa nagłówki:


Tak poza tym to cały czas robię zdjęcia, dzisiaj byłam na małej sesji z przyjaciółką, jutro czeka mnie kolejna. Nie trudno się domyślić, że fotografowanie sprawia mi ogromną frajdę. :) Dzisiaj bardzo skromnie ze zdjęciami, bo tylko trzy, w tym 1) księżyc wczorajszej nocy 2) moje pseudo artystyczne zdjęcie 3) potrzebny mi pajączek or something.


Na dzisiaj tyle. Czwarta w nocy, a ja sobie wymyśliłam pisanie, ech. Słodkich snów! ♥

19 komentarzy:

  1. Dziękuję ;) Ostatnie zdjęcie jest śliczne, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. BOZIU,SZABLONU SIE DOCZEKALAM! Jest cudooooooooooooooowny!!
    Tak się zastanawia,lam, czy to TY,ale wydawało mi się, że owa dziewczyna ma za jasne włosy.
    Okazało się, że jestem ślepa,epic fail XDDD
    oo, wierz mi, że gdbym mogła, już wsiadłabym do krakowianki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity wygląd bloga;)

    Zapraszam do KONKURSU!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niee, tamten był leeepszy :(
    a co cie przed tym trzyma by do niej zajrzeć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ci wyszło to zdjęcie księżyca *.* Fajna ta ściekająca krew!
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, żebyś wiedziała, że wpadnę :D
    Sama jesteś TRUE BLOOD,cudownie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny szablon, opłacało się troszkę namęczyć, bo jest niebanalny ;)
    Zmieniłabym tylko czcionkę posta, bo gdy jest na krawędzi zacieków krwi to ciężko się czyta ;)
    drugie od końca zdjęcie jest świetne ;d



    Zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam cały Twój blog, wciągną mnie jak mało który! Twoje życie mimo wszystko jest bardzo ciekawe! :) Może dlatego, że mamy podobny gust jeśli chodzi o muzykę, ubrania, inspiracje ?
    Btw nie przestawaj pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ty wiesz jak ja uwielbiam te zdjęcia <3333

    OdpowiedzUsuń
  10. Good day! This is kind of off topic but I need some
    help from an established blog. Is it tough
    to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thinking about making my
    own but I'm not sure where to start. Do you have any ideas or suggestions? Cheers
    My web blog ... Sandpoint waterfront FSBO

    OdpowiedzUsuń
  11. loved it!

    Runwayrocknroll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow,niesamowicie .!;) Mega mi się podoba.!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marcepanek staje sie dziś hot 16'nastką! Ale Ci zaraz naskrobie życzeń :P

    OdpowiedzUsuń
  14. o wow jaki szablon! ciekawa jestem poprzedniego zatem:) i zdjęcia też mega:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nice photos and blog <3

    xoxo
    http://mynameisglenn.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń