Not alone, I'll be there. Tell me when you want to go

Takie tam, dwie kartkówki mam jutro, które pasowałoby napisać na piątki, żeby mieć szansę na cztery z historii oraz pięć z matematyki. Taka tam dziewiętnasta na zegarze, a przede mną jeszcze dodatkowo kilka zadań + wspomniana wyżej nauka. Niedzielny post na blogu to taka moja mini tradycja, kiedy łapię się wszystkiego byleby nie wziąć się za lekcję. :) Ciągnąc dalej szkolny temat, to zaczęła się już rekrutacja do szkół średnich, a ja dalej się strasznie waham! Dobija mnie fakt, że mając niespełna 16 lat wybieram sobie całą przyszłą drogę kształcenia. Wybieram liceum, klasę z odpowiednimi rozszerzonymi przedmiotami, które będę musiała zdawać na maturze, co za tym idzie - wybrać się na odpowiedni kierunek studiów. Biorąc pod uwagę fakt, że nie mam żadnego pomysłu na swoje życie zawodowe (jak można w ogóle o tym poważnie myśleć będąc w moim wieku? -.-), wybiorę byle jaką szkołę oraz klasę i być może, przez głupi błąd będę musiała cierpieć przez następne kilka lat.. Jest tyle rzeczy, które mogłabym w życiu robić, ale do żadnej z nich nie jestem całkowicie przekonana. Żadna z nich to nie jest moje "powołanie", a wiem, że nie mogę robić byle czego. Jestem stworzona do robienia czegoś konkretnego, dużego, ważnego. Czuję to i muszę to wykorzystać. Dobra, bredzę już, ale decyzja, którą podejmę w przeciągu najbliższych kilku tygodni będzie bardzo rzutowała na moją przyszłość, a ja jestem w kropce. Chociaż tyle dobrze, że przekonałam się do lepszej szkoły w centrum miasta, a nie takiej o średnim poziomie, 10 minut od mojego domu. Tak, więc mam tylko nadzieję, że ilość punktów, którą będę mieć zagwarantuje mi miejsce w tym dobrym liceum, a także, że rozszerzone: matematyka, informatyka i fizyka nie okażą się takie straszne i sprawią, że odnajdę swój wymarzony zawód. :D 
(Się rozpisałam na ten głupi temat - wybaczcie. musiałam wyrzucić z siebie całą frustrację.)

Muszę Wam powiedzieć, że zmieniłam nareszcie telefon! Bardzo się z tego powodu cieszę, poprzedni to była totalna masakra. Aktualnie jestem w posiadaniu Samsunga Galaxy S+ i muszę przyznać, że sprawuje się bardzo dobrze. Jedyną jego wadą jest to, że ma dość słaby aparat bez lampy błyskowej. A na aparacie jednak mi zależało bardzo. Ale jakoś może to wytrzymam, tym bardziej, że w końcu mam dostać lustrzankę. :D Ogólnie to mój pierwszy smartphone i najwięcej zabawy mnie czeka dopiero wtedy, kiedy moja nowa umowa będzie obowiązywać - w tym darmowy internet. Jak na razie robię sobie listę aplikacji, które będę musiała ściągnąć w czerwcu. Jakieś propozycje? :)

Nie wiem czy mam coś jeszcze do napisania, tak więc kończę i biorę się za lekcje. Pozdrawiam! <3

9 komentarzy:

  1. Heh, skąd ja znam ten cudowny czas, kiedy przydałoby się uczyć, a jednak człowiek robi tysiące innych rzeczy. Ja miałam się cokolwiek uczyć angielskiego, ale zanim się do tego wzięłam zdążyłam kompletnie zmienić ustawienie książek na regałach, przeniosłam się z laptopem na stolik koło łóżka, do tego zrobiłam obszerny wpis do pamiętnika i nadrobiłam zaległości blogowe.
    Z liceum naprawdę się nie przejmuj. Ja wychodząc z gimnazjum stwierdziłam, że pójdę na mat-fiz-inf, bo po tym coś będę miała. Kochana, matematykę zdaję na podstawie nie mówiąc o reszcie przedmiotów. Fizyki i informatyki w ogóle nie brałam. Także wybór profilu w liceum to jeszcze nie koniec świata, uwierz mi.
    Dziękuję za komentarz. To prawda, Lem nie wszystkim musi podejść. I cieszę się, że bóle głowy w końcu ustały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee... Co? Jak oni mogli wam to zrobić? O matulu, to w takim razie dobrze przemyśl każdą podjętą decyzję, trzymam kciuki żeby się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bierzesz udział w konkursie Nesstyle, przyjmij zaproszenie do konkursu ROMWE, u mnie to ja wybieram najciekawszy jednozdaniowy komentarz, więc wszyscy mają równe szanse! Do zgarnięcia 60& i okulary przeciwsłoneczne ;) Więcej info tutaj: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/aniesbrand-and-romwes-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your style! maybe we can follow each ohter?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz, co myślałam dokładnie tak jak Ty, kiedy byłam w Twoim wieku "jak taki dzieciak jak ja może już sobie wybierać przyszłość?" Okazało się, że to nie do końca tak... wybrałam profil taneczny, bo jarałam się tańcem i myślałam, że to będę robiła w życiu. Dupa za przeproszeniem z tego profilu wyszła i zostałam w klasie językowej z elementami tańca (srutututu ;P) odbębniłam liceum i ani tancerką nie jestem, ani tym bardziej filologiem angielskim :P Czasem tak jest, że tuż przed maturą "objawia" Ci się faktyczna Twoja chęć na życie, przyszłość i ja nie jestem jedynym tego przykładem, znam wiele osób, które pokończylo mat-fizy i studiowali, historię, administrację, filologię angielską ;)
    Ps. Dziękuję za przemiły komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. NO JEZU 3 raz dodaję tu komentazr -.- Nawiązując do poprzedniego postu - jaram sie jak pochodnia na Twój nowy szablon <33 Jak tylko go dodasz,koniecznie mnie powiadom.Niestety,stoję przed podobym problemem ,co Ty.Mam 16 lat i mam decydować o mojej przyszłosci.Do cholery,ja mam tylko iść do liceum,nie na studia! Aaa,jak Ci poszły testy? I do jakiej klasy się wybierasz?Może mnie jakoś zainspirujesz,bo trza składać papiery zaraz.Ach,co do Tb - jeszcze 30 dni! ^^
    Pozdrawiam ;*
    Effey/prettyvacant

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu się nie wyświetlają te komentarze, które ja dodałam -.0
    Ja Cię teraz 'natycham' weną! Mam nadzieję,że niedługo opublikujesz nowy szablon,tak czy siak ^^
    Hmm, na tam-fiz idziesz? Powodzenia,serio.Podobno masakra jest.No ale co racja, to racja, trzeba obrać porządne wykształcenie.Zyczę Ci,żebyś się dostała do wymarzonej szkoly :> I czemu próg jest tak wysoki? o,o
    A co do mnie - ja mam problem,nawet spory.Mam zamiar się wybrać do dobrej szkoły,z tego co mi mówiono,mieści się w 100 najlepszych lo w Polsce.Nie napisali jaki jest próg,jednak myśle,że powinnam się dostać.Myślę o profilu dziennikarskim,jednak wczoraj wróciłam z konkursu ( nic nie wiedziałam,zostałam wyróżiona,czyli 10 pt.do liceum :D) pomiędzy którym odbyły się wykłądy.Profesor powiedział,że stanowczo odradza humana,gdyż najzwyczajniej w świecie zmarnuje 3 lata,bo i tak pracy nie dostanę.Swietnie -.-
    My jeszcze mamy o tyle gorzej,ze będąc na danym kierunku,mozemy pisać maturę z przedmiotów tylko tych,które mieliśmy rozszerzone,95 za to moze pisać jakie tylko chce.No i tu jest problem,bo chciałbym w przyszłosći studiować psychologię albo psychiatrię, a czy ja się dostanę po humanie na te studia? Coś wątpię.A na ścisłe iść nie mogę,bo ja naprawdę, naprawdę jestem beznadziejna ze ścisłych przedmiotów.Ale się rozpisałam!
    /effey

    OdpowiedzUsuń
  8. A masz liceum drugiego wyboru? To w takim razie, ile muszisz dostać punktów z testów i jak wysokie oceny musisz mieć, by zmieścić się w progu? Boże,to jakaś szkoła dla małych ansztajnów? ;o
    Fakt, trzeba mieć maturę rozszerzoną z polskiego na psycholigię, jednak mój wychowaca ostatnio mnie zjechał,za to,że to chcę studiować.On uważa,że napewno nie wyżyję z pensji psychologa.Swietnie.Znowu mi motają.Ale na dobrą sprawę, my mamy tylko iść do liceum i zdać maturę.Za bardzo na nas naciskają.Tak samo było z testami,burza mózgów,nadrabianie materiału,powtórka z 3 lat nauki a tu taka,hmm,niespodzianka,bo łatwe.Najważniejsze, to w ogóle się dostać do szkoły, a zobaczymy,co przyniesie przyszłość.
    Pozdrawiam ;*
    /effey

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, och, co się ciekawego wczoraj wydarzyło? :D
    Cieszy mnie, że podobają Ci się moje prace, ale jeszcze bardziej jestem zadowolona, że mnie pamiętasz <3

    OdpowiedzUsuń