this monkey's gone to haven

Marzec! Ludzie, marzec. Ani trochę tego faktu nie ogarniam. Przeraża mnie to jak szybko leci czas. Gdybym chociaż jakoś konstruktywnie wykorzystała te dni, tygodnie i miesiące, ale tak właściwie nic nie robię i tylko marnuję najlepszy czas swojego życia.. Ech, wzięło mnie na rozkminy, wybaczcie. W każdym razie prawie już mamy tak długo wyczekiwaną przeze mnie wiosnę i od razu chce mi się żyć. Przebiśniegi w ogródkach są takie piękne! Nie wiem czy kiedyś wspominałam (obawiam się, że tak), ale jestem osobą, której humor jest całkowicie zależny od pogody. Dlatego jesień i zima to czas, kiedy jestem zdołowana, smutna, zmęczona, ale gdy tylko nadchodzi wiosna, wszystko budzi się do życia, a słońce zaszczyca nas swoją obecnością na niebie, ja staję się radosna i uśmiechnięta (oczywiście nie do przesady, bo generalnie z natury jestem dość smętnym człowiekiem). Jeszcze tylko ładnie proszę o +15 stopni i będzie idealnie.

Hej, czy tylko ja jestem przerażona (znowu coś mnie przeraża, omg) ile znanych i cenionych zespołów w tyk roku zagra w Polsce? Rise Against, Korn, Metallica, Guns N' Roses, Coldplay, Kasebian, Red Hot Chili Peppers, Limp Bizkit, Slayer, Billy Talent, Marilyn Manson, Machine Head, Apocalyptica... I jeszcze garstka innych. Chciałabym być na koncercie każdego z wymienionych wyżej zespołów, no może oprócz Coldplay, bo ich raczej nie trawię.:D Ale tak poza tym.. Omg! Pasowałoby obrobić bank i wybrać się chociaż na połowę.. Zdecydowanie muszę nad tym pomyśleć!

Ostatnio w przypływie dziwnych uczuć i emocji, ich wybuchowej mieszanki w moim umyśle jak i sercu, przyszło mi otworzyć Photoshopa i w końcu coś stworzyć. Trochę odeszłam od swojego stałego stylu. Zrezygnowałam z tego całego mroku, tajemniczej otoczki oraz innych dziwnych rzeczy. Tym razem postawiłam na coś jaśniejszego, delikatniejszego, na dodatek w kolorze. Z efektu jestem średnio zadowolona. Właściwie już nie potrafię zrobić czegoś, z czego byłabym dumna. To już nie to samo, co kilka lat temu. A szkoda, nawet wielka.


Poza tym mogę Wam pokazać stronę, którą zrobiłam na informatykę jako dodatkową pracę na ferie. Nic nadzwyczajnego, nie chodziło tutaj o grafikę tylko o HTML, który musiałam sama napisać. Szczerze mówiąc zawsze się tego bałam, wydawało mi się to cholernie trudne i skomplikowane, a jak tylko poznałam w szkole podstawy to okazało się, że nie sprawia mi to jakichkolwiek trudności i nawet polubiłam pisanie takich prostych stron. Może w przyszłości coś takiego jeszcze zrobię, kto wie. ;) Nie zważajcie na treść, bo także nie o to tutaj chodziło, skopiowałam tylko jakąś paplaninę z wikipedii i wprowadziłam pewne małe poprawki.


Pasowałoby w sumie już kończyć i wziąć się za naukę. Ten tydzień będzie koszmarny. Mam mnóstwo zaległości, których oczywiście nie nadrobiłam, jakieś sprawdziany i kartkówki do napisania, a już jutro mam sprawdzian z chemii (koszmar!), kartkówkę z matematyki i prawdopodobnie z biologii. Pamiętając o dealu z tatą (lustrzankalustrzankalustrzanka) muszę się wziąć za naukę i podnieść oceny. Przede wszystkim chemię, historię i geografię na czwórki (co będzie bardzo trudnym zadaniem niestety), a tak poza tym to może w-f, matematykę i fizykę na piątki? Do tego koniecznie informatykę na 6 i może plastykę też mi się uda. Ogólnie jakieś tam ambicje mam (a to niespotykane zjawisko), więc już jest dobrze. Teraz pasowałoby tylko dać kopniaka lenistwu i z uśmiechem na ustach wziąć się do pracy. Trzymajcie kciuki! A jak na razie życzę wszystkim dobrej nocy. ;)

11 komentarzy:

  1. no wiem, wiem ty nie lubisz takich rzeczy :D życzę powodzenia w szkole w nadrabianiu! na 100% sobie poradzisz :D bo wiesz... lustrzanka czeka! haha. otwieraj, otwieraj photoshopa :D ja zaczęłam i jakoś powoli mi idzie. co do tych zespołów to żadnego z nich nie znam... nie ogarniam tych wszystkich zespołów. Metallica mi tylko coś mówi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najmocniej chcialabym byc na Guns N' Roses i Apocalyptica ,ale i tak nie da rady :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę pozytywnie i tydzień już nie jest pozytywny. Chcę weekend arrrrgh piszesz, że Twój tydzień będzie koszmarny, ale mogę się założyć, że Twój będzie super ekstra zajebisty, a mój koszmarny raczej -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam, oj tam ;D
    Mnie przeraża to, że marzec wydaje się taki długi na kalendarzu, 5 tygodni, a bardzo chciałabym już święta i wakacje, ahh. Tak, wyjątkowo będzie ich dużo. Ja chciałabym pójść na Coldplaya, Bat for lashes i Fosterów ^^ Wracaj częściej do photoshopa ;) Wow, html... ja tego nie ogarniam haha. Najgorzej było na lekcjach infy, kobieta w ogóle nie potrafiła tego wytłumaczyć. Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a Ty świetnie piszesz, z polskiego masz siódemkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i zazdroszczę że tego się uczycie na informatyce, ja się uczyłam gry w counter strike hehe, ale to było ponad 10 lat temu ( i Ty mówisz, że czas szybko leci?);)

    OdpowiedzUsuń
  7. love dark lips and i love Kurt!!!

    hope you can check out my blog for some +vibes and inspiration!
    I am also hosting a giveaway- a hand made steam punk ring with a blue Swarovski crystal! easy rafflecopter entry.XO

    OdpowiedzUsuń
  8. ta środa....to chyba dzisiaj. ten dzień na pewno na długo utkwi w mojej pamięci, bo mam cztery sprawdziany (chemia - najgorsze co może być, wos - ujdzie, geografia - cały sprawdzian sobie przepisałam z telefonu no i kartkówka z niemieckiego. to chyba też trzeba będzie skądś przepisać). ale za to na miły koniec dnia czeka mnie upragnione spotkanie z przyjaciółką. i to jeszcze w kfc, chociaż nie wiem jak ja tam przeżyję, jesli jestem wegetarianką :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Nyahaha, widzisz, Ty yzdrowiałaś, a ja znowu chora :D
    Współczuję kartkówki z biologii.Akurat najbardziej z tego przedmiotu, bo osobiście uważam, że tu naprawdę trzeba się uczyć i to napraaawdę dużo -.-
    Ale dasz radę :D Co prawda, ciężko się uczyć, kiedy za oknem takie słoneczko, aż chce sie z domu wyjść. Ale luszczanka motywuje! ;3
    Tak jak i Ty, też ostatnio sobie uświadmiłam, ile cudownych koncertów szykuje się w tym roku w Polsce.Aż ciężko uwierzyć.
    Oczywista, trzymam kciuki za ocenki :D
    PS:Strona mnie rozwaliła.Zwłaszcza grafika *,*
    Pozdrawiam, Effey ;*
    Najbardziej chciałabym się wybrać na G'n'R i RHCP,co mi się nie uda.Niestety.Za to umówiłam się z rodzicami, że przed liceum pojadę na Jarocin i mam szczerą nadzieję, że tak się też stanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tych julwenaliach to zespoły prawie jak na jarotach ubiegłego roku *,*
    Pierdol kasę, jedz na Woostock, mówię Ci.
    Moje znajome pojechały tak "na żywca" i twierdzą że to były najlepsze dni w ich życiu :D
    Bo Lana ma irytującą mordę. Ładną ale irytującą.No dobra, chodzi o usta.Niby faceci za nimi szaleją, jednak dla mnie są obleśne. Takie rybie :D
    Effey.

    OdpowiedzUsuń
  11. nice. xx

    p.s. I'm having a shoe giveaway if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń