Take me as I am.

Witam w ten niesamowicie mroźny wieczór. -15 stopni kompletnie przerosło moje oczekiwania. A jeszcze niedawno gadałam z jakimś Belgiem i pisałam mu, że w tym roku zima bez śniegu, temperatura +5 stopni.. A jak się dziwił jak mu napisałam, że pamiętam temperatury -20! A tutaj powtórka sprzed kilku lat i znowu tak niskie wskazania termometrów.. Najgorsze jest to, że ja kompletnie nie mam ubrań na takie mrozy. Moje pseudo zimowe buty nigdy koło prawdziwych ocieplanych butów nie stały, płaszcz też mam typowo jesienny. Więc łatwo można wywnioskować, że generalnie zamarzam i jeśli przeżyję cała oraz zdrowa tę zimę, to będzie to zdecydowanie jakiś cud boski. :> Na dodatek weekend spędziłam bardzo samotnie! Już zdążyłam się przyzwyczaić do wspaniałych, sobotnich nocy, a tu coś takiego, no! W tym tygodniu koniecznie odbijemy sobie to podwójnie. :D Poza tym w tę sobotę jest w Krakowie koncert Comy, na który wybiera się moja koleżanka, niestety beze mnie. Trochę żałuję, że nie idę, ale pewnie najbardziej odczuję to dopiero po koncercie, kiedy będę słyszeć opowieści o tym zajebistym wieczorze. Ech. No nic. Dzisiaj właściwie nic ważnego nie miałam do przekazania, więc po prostu zostawiam Was z dość sporą ilością inspiracji. ;) Dobranoc!
















11 komentarzy:

  1. I love all these fabulous rockin' accessories! =)

    pinkchampagnefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam do Divy wiadomość z Twoim mailem. Myślę, że odezwą się do Ciebie. Jak coś dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się motyw ćwieków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ćwieki, nienawidzę mrozu, tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post! I saved every one of these pictures into my computer, they're freakishly awesome.

    Shall we follow each other? I'm following you.

    WWW.FASHIONWHIT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. I loovve this post soo inspirational <3 x

    http://lolitasfashionideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ty jesteś śliczna <3 Zazdroszczę Ci cery!:) Prawdę mówiąc trochę inaczej sobie Ciebie wyobrażałam - w takich długaśnych kruczoczarnych włosach, mimo, że mówiłaś, że są krótkie i blond. :P Świetne inspiracje. Muszę sobie kiedyś kupić ćwieki i coś nimi ponabijać. Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  8. Great inspiration post, totally awesome! I was wondering if you would like to check and/or follow my blog. If so, let me know so I can also follow you with Google Friend Connect :)

    Love, Mary
    http://teenfashiondiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Photoshop ? No co ty, gapię się i gapię na to zdjęcie i żadnych śladów przeróbki się nie mogę dopatrzyć. :PP Ja też zawsze "leczę" sobie cerę na zdjęciach, hahaha. I teraz chcę sobie zamówić próbkę kremu BB (może słyszałaś:P) po przeczytaniu jego recenzji na jakimś blogu. Twarz tej dziewczyny na zdjęciu "przed" wyglądała nieciekawie, a "po nałożeniu" wyglądała jak po photoshopie. O__O I tak mnie to zachęciło. XD Fajnie, że piosenka Ci się spodobała. :) Uwielbiam Pearl Jam, Yellow Ledbetter jest świetna, przypomniałaś mi o tej piosence. <3 Marzą mi się czarne zwykłe Creepers'y, ale to dopiero za 2 miesiące i jak znajdę jakieś tańsze. Trafiłam ostatnio na fajne, takie jak na przedostatnim gifie, ale rozmiarówka była męska.. Myślałam, że te buty to unisex'y, no cóż, jeszcze poszukam. Też nienawidzę historii. :x I to tak, że czasami specjalnie kombinuję jak opuścić lekcję, bo mam do oddania model statku którego nie chce mi się skończyć.. Mogę wrzucać częściej zdjęcia ubrań, ale jak ty zaczniesz wrzucać na bloga więcej swojej buźki i ubrań, huehuehue :33

    OdpowiedzUsuń
  10. Cholera, nie mogę się oderwać od tych zdjęć :D [Zajęczak, do roboty, ale to już!!]
    Są fan-tas-tycz-ne!

    OdpowiedzUsuń