dream on, dream until your dream comes true.

Czy wspominałam już jak bardzo uwielbiam piosenkę "Dream On" autorstwa Aerosmith? Jeśli nie, to już jesteście tego świadomi. Jest po prostu genialna, nie znam chyba drugiej takiej piosenki. Wywołuje u mnie ogromne emocje za każdym razem, kiedy jej słucham. A znam ją już od lat, choć oczywiście jako dziecko nie doceniałam jej geniuszu. Teraz tylko czekam, aż ktoś mi ją zagra na gitarze i będę w niebie.♥ Zresztą blisko nieba byłam już tej nocy. Z dnia na dzień chyba jestem coraz bliżej, nie narzekam. Chyba należy mi się odrobina szczęścia, po tym wszystkim co przeżyłam przez ostatnie kilka lat? Każdemu się należy, a tym razem zdecydowanie mogę powiedzieć, że jestem jak każdy.

Byłam wczoraj w kinie na "Kot w butach 3D". Jak wrażenia? Oczywiście pozytywne. Rozrywka na dość wysokim poziomie, zarówno dziecko jak i dorosły jest w stanie znaleźć w tym filmie coś dla siebie, zresztą chyba komedie tego typu mają to do siebie, że są teksty, których kilkulatek nie zrozumie. :) No i szczerze mówiąc produkcji tego typu nie wyobrażam sobie już oglądać w 2D, po prostu trzeci wymiar gwarantuje nam jeszcze większe doznania i lepszą rozrywkę, choć w innych filmach jestem przeciwniczką tej technologii. Tak więc ogólnie jak najbardziej polecam wielbicielom filmów typu Shrek, może film aż tak śmieszny nie jest jak ten wcześniej wspominany, ale na pewno umili wszystkim czas. :)

Przy okazji czekania na film zahaczyłam o kilka sklepów i kupiłam na ostatkach promocji dwie rzeczy w KappAhl. 
 Świetne, ciepłe rękawiczki z dodatkowym polarem w środku. W sam raz dla moich wiecznie zmarzniętych rąk, szczególnie, gdy w końcu objawiła nam się prawie prawdziwa zima. ;) W sumie są to moje pierwsze rękawiczki 'bez palców' i czuję się w nich trochę dziwnie.^^ Natomiast nie mam pojęcia jak ja sobie poradzę z obsługiwaniem telefonu w nich, bo z czystego lenistwa zapewne nie będzie mi się chciało ich non stop ściągać. Ale zobaczymy! 20 zł, cena pierwotna - 40zł.

Sweterek o pięknym, niebieskim kolorze (w rzeczywistości kolor jest bardziej żywy). Tył ma dłuższy niż przód oraz jest bardzo szeroki, choć mógłby być dłuższy. Jeszcze wzięłam większy rozmiar, bo w mniejszym irytowało mnie właśnie to, że jest bardzo krótki. :) Ale lubię szerokie, ciepłe swetry, więc jestem z tego zakupu bardzo zadowolona. Zastanawiałam się jeszcze tylko nad typowo ceglastym kolorem, ale padło na  niebieski i nie żałuję swojej decyzji. ;) 40 zł, cena pierwotna - 130 zł.

Przy okazji stałam się posiadaczką karty stałego klienta KappAhl i 15% zniżki na dowolny produkt w normalnej cenie (nie na wyprzedaży), ważne przez miesiąc. Tak właściwie to zapewne tego rabatu nie wykorzystam, bo jednak zakupów zbyt często nie robię, ale kto wie, może się przyda. :)

Ach, mam głowę pełną myśli, wspomnień, fantazji.. Właściwie na daną chwilę pełną szczęścia, tylko tego słońca za oknem mi brakuje, no! W prawdzie w takich okolicznościach nawet śnieg i mróz nie są straszne, ale jednak chcę już wiosnę. Słońce, lekki, ciepły wiaterek, zieleń, kwiaty, owady, śpiew ptaków. Taką wyczuwalną radość w powietrzu - w końcu cała przyroda budzi się do życia. Radość i ciepło w serduszku. Uśmiech na ustach. Wolność. No dobra, poniosło mnie. Jednak w takim błogim nastroju zostawiam Was z tradycyjnymi kilkoma zdjęciami i się żegnam. Do-wi-dze-nia! ♥

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lxfohrX0E21qdk6w6o1_500.gifhttp://28.media.tumblr.com/tumblr_lxdqf2tcKA1qclwiwo1_500.jpg

14 komentarzy:

  1. nawet nie masz pojęcia, jak Ty mnie dołujesz. chociaż w sumie, to masz rację - każdemu się należy. poza tym jesteś starsza o rok, więc może i u mnie w przyszłym roku coś się wydarzy, bo zwykle własnie w takim roku rozkwita miłość! przynajmniej tak słyszałam...
    rękawiczki są piękne jejciu! a swetrów nie lubię, chociaż Twój jest wyjątkowo ładny ;)
    AAA i o co chodziło z tym ,,Chyba należy mi się odrobina szczęścia, po tym wszystkim co przeżyłam przez ostatnie kilka lat?''? co przeżyłaś? ;O

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem o co chodzi w pierwszej części postu, o byciu blisko nieba, ale w mojej głowie zaczęły się pojawiać zboczone obrazy jak ją czytałam, hahaha. :> Naprawdę chciałabym uświadomić tacie, że nie jestem już dzieckiem, ale przez moje dziecinne zachowanie nigdy tego nie dokonam. Wymuszam wszystko płaczem - już mi tak zostało z dzieciństwa.. albo gdy ktoś powie mi w 4 oczy coś nawet odrobinę niemiłego, już mam łzy w oczach. Wstydzę się tego. Chyba przyznasz, że nie jest to zbyt dorosłe. ;) Tak w ogóle to.. ile masz lat? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sam rocznik. Też będę szła w tym roku do liceum. :) Hm skoro moja interpretacja jest 'poniekąd trafna' to ci zazdroszczę, bo ja dotychczas nie miałam żadnych miłosnych przeżyć (i wcale nie mam na myśli tego o czym myślisz że mam! :P pogmatwane to wyszło trochę) bo nigdy nie byłam nawet zakochana, może kilka razy lekko zauroczona. A tak mi się marzy miłość. Chyba sobie jeszcze dość długo poczekam. Mam pytanie - masz ciemne, czy blond włosy ? :) Bo w avatarze masz długie czarne, a w pierwszym poście krótkie blond. Staram się pozbyć tego nawyku ale ja już niestety taki płaczek jestem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem ładna. Ale tak przewiduję, że spotka mnie to dopiero w liceum. A tobie życzę szczęścia w tym, co "dopiero teraz zaczęło się dziać", hehe :D Ale osobiście uważam, że na blogu jest za mało twoich zdjęć. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. hipstersko, powiadasz ? hahaha :D Jak u Ciebie jest ze szkołą ? ;) Bo ja jakoś słabo wypadłam w tym półroczu. Teraz uczę się geografii, bo wychodzi mi 3, może uda mi się podciągnąć na 3+. Pół roku zleci bardzo szybko - masz rację. Przeznaczę ten czas na uporządkowanie swojego życia w którym panuje naprawdę okropny bałagan. A co do zdjęć.. może telefon ? Kilka zdjęć, nawet słabej jakości, jest lepsze od totalnego ich braku. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba za dużo piszę o sobie w komentarzach. Wszystkie są jakieś takie egoistyczne. o_o Przepraszam, jeśli też to zauważyłaś. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. inspirujacy post, chcę taką ramoneskę. Hah te uwielbiam 'Dream on' :)
    leprettyshit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie ;)http://fashionable-alexis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno u Ciebie nie komentowałam, więc muszę to w końcu nadrobić.
    Utwór rzeczywiście emocjonalny. Uwielbiam Dream on. Ciekawe zakupy. Nie są może za bardzo w moim stylu, albowiem preferuje bardziej męskie przyduże tshirtów i nie lubię sweterków, ale na pewno nosisz je świetnie.

    Powiem Ci mój mały-fajny planik :D planuje sobie kupić czarne buty w stylu martensów (tańsze i nie chcę zgapiać od koleżanki z klasy, która je ma-białe. (tak wiem, wiele osób je posiada, ale jestem osobą która źle by się czuła wiedząc, że ma tą rzecz druga) no i powracając do tematu... chciałabym je przyozdobić takimi ćwiekami-kolcami jak powyżej :D już nawet wyczaiłam gdzie je kupić http://blackmetalshop.pl/53-cwieki te np. 3 cm-trowe ^^ aww.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi hi, dizekuje za komentarz ;* Faktycznie, masz rację, że do grafiki nie ma się co zmuszać.A Misfits, jaka jest Twoja ulubiona postać? Ja kocham bezgranicznie Nathana, mimo że jest irytukjący na swój dziwny sposów. No i wracając Skinsy,wreszcie!Nie wiem, czy wspominalam, ale jestem oddaną fanką Richa (szkoda, że ściął swoje piękne włosy ;(()
    No DREAM ON! Miałam dokładnie to samo co Ty, nie docenialam tej piosenki, mimio, że bardzo długo już ją znam.Polecam także wersję zespołu Blessthefall.
    A co do Twoich zakupów ; oddaj mi swój sweterek! Uwielbiam wielkie, ciepłe swetry,ie ma nic wygodniejszego.Moim zdaniem przynajmnuiej.
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje wcale takie nie są :D Właśnie liczyłam na 4,5 a teraz się okazuje, że wychodzi mi 4,18. :< Czyli masz lepszą średnią ode mnie. :D Myśl nad zdjęciami, ale z pozytywnym skutkiem. :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny sweterek i rękawiczki!

    OdpowiedzUsuń