And I'll be waiting in the shadows 'til the day that you fall.

Wypadałoby coś w końcu napisać. :) Muszę przyznać, że nie wiem czy wczorajszy dzień zaliczyć do bardziej udanych czy raczej nieudanych. Tzn. oczywiście był świetny, bo spędzony prawie cały z M., ale najpierw wstyd jaki sobie narobiłam w sklepie (trzeba być, cholera, mną, żeby wypuścić z rąk 2litrową pepsi, która się rozwaliła i zalała cały sklep, hehehe), a potem wieczorem niespodziewany nalot mojej mamy do domu i.. no pierwsze spotkanie mojego chłopaka z moją mamą wielce odbiegało od ideału, ale cóż! Nie było źle, bo mogła nas zastać w gorszej sytuacji, ale jednak.. Właściwie to wczoraj niesamowicie śmieszyła mnie ta sytuacja, ale dzisiaj się strasznie spinam przed jej powrotem do domu, rozmową, gradobiciem pytań.. Ech. Nie powinno być bardzo źle, w końcu sama też zareagowała głównie śmiechem, ale jednak... Myślę, że wiecie o co chodzi.

Czasami się zastanawiam czy nie mam za dużego szczęścia w konkursach, bo często coś wygrywam. Ostatnio doszły mi rajstopy od Romwe (przesyłka z Chin tylko 12 dni - nieźle!), szare, nie są zbyt grube, za to czuć, że dobrej jakości i po jednym noszeniu się nie rozprują. Natomiast to jak wyglądają możecie zobaczyć na zdjęciu niżej. :) A co do mojego szczęścia, to wygrałam jeszcze w dwóch rozdaniach, ale co i jak, to się pochwalę jak dostanę przesyłki i zrobię jakieś zdjęcia. :)


Ogólnie to chciałam jeszcze zrobić sobie jakieś słit focie z widokiem na mą twarz, ale jak zwykle nic nie nadawało się do pokazania publicznie.. Może następnym razem, ale nic nie obiecuję!

A teraz ja zabieram się za zadania domowe i naukę (jak zwykle zostawiłam wszystko na ostatnią chwilę, ech), a Was zostawiam z kilkoma ciekawymi zdjęciami. Pozdrawiam! :)

7 komentarzy:

  1. no w końcu mogę pisać, jej! już myślałam, że oszaleję xd No i znów Ci kurczę tak zazdroszczę, że normalnie załamka. "Mój chłopak" - tylko raz w życiu miałam okazję tak powiedzieć i to jest smutne. Teraz niby też tam jakaś wielka miłość... zaczęły się ferie i od piątku nie mamy kontaktu, jednak codziennie się zaczepialiśmy na fejsbuku, a dzisiaj jest onlajn,a nie odpowiada na zaczepkę, fajnie :< No i w ogóle czekałam aż w końcu będzie na fejsie no i jest, ale jakoś tak nie mam odwagi do niego napisać. Sam też nic nie robi, więc pewnie mu się znudziłam, to też fajnie.
    a tak poza tym to jestem żałosna hej!
    PS ale się za Tobą stęskniłam przez ten czas, kiedy nie mogłam komentować : *

    OdpowiedzUsuń
  2. O ty szczęściaro! :D Rajstopy fajne a nogi chude. I zazdroszczę Ci sama wiesz czego. :D A pytania mamy będziesz musiała jakoś wytrzymać. Wiadomo, że będzie mega ciekawa.. i zmartwiona. :P Oby Ci nie zrobiła wykładu na temat wiesz jaki. <3 Hahaha. Fajne inspiracje, ta dziewczyna w różowych włosach jest ślicznaaa, chcę tak wyglądać! I z niecierpliwością czekam na (nie)obiecane 'słit focie;. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nieraz zdarzały mi się takie ,,wypadkowe sytuacje'', które często były niekomfortowe. Teraz jestem ostrożniejsza, jeśli chodzi o bycie z chłopakiem w pokoju. Tak czy inaczej ja też mam ogromnego pecha w życiu, więc nie jesteś jedyna. :D

    Pozdrawiam cieplutko!
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne inspiracje !
    trafione do mojego ostatniego nastroju !

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey! Just discovered your blog. Love your shorts! Would love you to check out my blog & if you love please follow, I'll be happy to follow back xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam z niecierpliwością na słit focie z widokiem na Twoją twarz.
    To faktycznie masz szczęście z rozdaniami/konkursami :) A co takiego wygrałaś jeszcze? ^^
    Zapisałam sobie te usta z powyższych obrazków i jak będę miała nowy pokój to sobie je normalnie wydrukuję, powycinam i gdzieniegdzie porozwieszam : 33333

    kurdddde, ja mam tyle pomysłów na moje ciuchy, styl, pokój, ale za nic kasy na realizację. Znaczy kasa na realizacje się znajdzie, ale trzeba na nią trochę poczekać (granice do mojej 50-siątki :( )

    Zgrabne nóżki <3 i czy widzę w tle łóżko? jakieś ładne łóżko? bynajmniej ramę od łózka? :D i ładną poduszkę/poszewkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. "anonimowy" - to ja, Scarlein. :)

    OdpowiedzUsuń