I can't sleep until I devour you

Coraz poważniej myślę nad zmianą wyglądu bloga. Pasowałoby w końcu zrobić tutaj jakiś nagłówek z prawdziwego zdarzenia, bo odkąd siedzę na blogspocie, to ani razu takowego nie miałam. Przez dzisiejsze robienie świątecznych kartek na konkurs nabrałam jakiejś chęci do tworzenia, bo sobie przypomniałam jaką wielką przyjemność zawsze mi to sprawiało. Siedziałam ponad 3h w Photoshopie malując jakieś bałwanki, mikołaje, prezenty itp. i pomimo, że efekty są koszmarne i zdaję sobie sprawę, że na wygraną w konkursie nie mam szans, to nie żałuję tego czasu spędzonego w PS'ie. Nabrałam jeszcze większej ochoty na tworzenie czegokolwiek. Zaczynając na tych głupich świątecznych kartkach(może jakaś tysięczna w końcu będzie się nadawać do pokazania publicznie? :>) na jakichś wymyślnych kolażach kończąc. Ach! Gdybym tylko miała pomysły na te wszystkie prace, a przede wszystkim materiały! Coś mi mówi, że jak tylko skończę pisać ten post, to odpalę Photoshopa. ;)
Jutro mam tylko dwie lekcje, a dokładnie dwa zastępstwa. Czy ktokolwiek widzi jakiś sens w pójściu do szkoły? Jakby nie mogli nam wszystkich lekcji odwołać.-.- Tzn. pewnie nie mogą, ale bardzo ułatwiliby mi tym życie. Tak to muszę się narażać na gniew mamy przez to, że 'wagaruję'. :3 Ale przynajmniej się jutro wyśpię.
Hej! Nie ogarniam tego co ostatnio znalazłam na tumblrze! I to na zagranicznym, a najlepsze z tego wszystkiego jest to, że ta animacja posiada 960 'notes'. 
Muszę powiedzieć szczerze, że w życiu nie spodziewałabym się, że ten film wybije się poza polskie granice. Nie dlatego, że jest słaby, wręcz przeciwnie - uważam, że "Sala samobójców" to bardzo dobra produkcja. Po prostu Polska nie ma za dużego wkładu w światowe kino i chyba każdy zdaje sobie z tego sprawę. Dlatego tak bardzo zaskoczył mnie widok Dominika na mojej tumblrowej tablicy (btw. po polsku to się nazywa kokpit. : O). Pozostaje jeszcze pytanie ile osób rebloggowało to dlatego, że jest fajny cytat i przystojny emo chłopak, a ile dlatego, że na prawdę oglądnęło "Salę samobójców"? Miejmy nadzieję, że tych drugich jest więcej, bo myślę, że to na prawdę film, który ma szanse podbić serca nie tylko Polaków.
Na dzisiaj nie mam żadnych ciekawych zdjęć-inspiracji, ale mogę Wam pokazać zdjęcie, a raczej osobę na nim, które podbiło moje serce. ♥

Tym bardzo miłym akcentem żegnam się z Wami. Słodkich snów!  :)

P.S. Jedząc niedobry, sztuczny truskawkowy kisiel udało mi się znaleźć tę nieziemską sesję i zrobić nagłówek. Co o nim myślicie? :>

8 komentarzy:

  1. ten aktor z sali samobójców w czarnych włosach wygląda boosko:D jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, naprawdę ludzie zza granicy znają "Salę Samobójców"? Dziwi mnie to... Nigdy bym o tym nie pomyślała. A szkoda, dobry film. Pewnie spodobałby się za granicą (kto wie, może się podoba)... A gif genialny ^^ [powiew-pocztowy.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  3. ja byłam na Sali Samobójców i stwierdzam, że to jest świetny film, oglądałam też inny film z tym, co Dominika grał i bym jeszcze lepszy : )
    szkoła już taka jest, dają zastępstwa na siłę, ciekawe ile osób przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ogółem nie przepadam za ss, ale biorąc pod uwagę skalę popularności, to fajnie nawet wyszło.
    no właśnie braknie mi trochę Twoich nagłówków. jednak teraz widnieje coś naprawdę pysznego!
    ano i jeszcze jedno: Tobie też robią prezenty nauczyciele i zapowiadają sprawdziany na kilka dni przed świętami? -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. hoho, pozdrawiam brata! nieładnie, oj, nieładnie.
    jejciu, jak nie można nie lubic zapachu cynamonu?! owoce leśne nie są złe. sam zapach naprawdę lubię, ale smak trochę mniej.
    oja, tak wczesnie oceny wystawione? łoł. u mnie dopiero 16 stycznia będą takie oficjalne więc muszę się jeszcze jakoś trzymać :<

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing blog!!!i'm following you!! if you like mine,do the same!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę warto zająć się Postcrossingiem! To fajna zabawa i nawet, jeśli nie zamierzasz potem znajdować informacji o tych miastach, masz satysfakcję z... otrzymania czegoś.
    Moja kolekcja kartek jest całkiem spora, ale moje lenistwo nie pozwala mi na pisanie nowych notek... :P
    Pozdrawiam i dodaję do linków ^^ (O ile nie zapomnę ==')
    [powiew-pocztowy.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń