your darkness is a light to me

Ojeju, jeju. Napisałam chyba z 15 linijek na temat swojej grafiki. Trochę ponarzekałam, że za tym tęsknie, nie umiem już siedzieć 24/7 w Photoshopie i tworzyć takich świetnych prac. Ale potem stwierdziłam, że nikogo to nie obchodzi i usunęłam cały tekst. :3 Ale pochwalić pracami się mogę, co mi szkodzi! A więc koci nagłówek był robiony na raty, bo w połowie straciłam wenę, ale stwierdziłam, że kiedyś może będzie się dało jeszcze coś z tego zrobić i zapisałam psd. Co mi wyszło? Mnie się nie podoba, jest pusty, dziwny. Nudny. 


Za to tapeta na pulpit to moje najnowsze dziecko. Wczorajsze chyba? Albo przedwczorajsze. Mniejsza z tym. Nie uważacie, ze to nudne? Cały czas ta sama kolorystyka, podobna stylistyka, tekstury, jakieś mgły, gwiezdne pyły... Nuda, kompletna nuda. Ale może ktoś zechcę zobaczyć, pobrać na swój pulpit?


Rozmiar 1024x768 px powyżej, jeśli ktoś byłby chętny oto rozmiar 1280x800 px *klikliklik*. Zawsze mogę dorobić coś jeszcze większego, ale pewnie nikt nie skorzysta. :3

No dobra. mam taki bardzo mieszany humor teraz. Czuję nadejście słowotoku, który jest objawem mojego dobrego humoru, jednak jest mi trochę smutno. Ojej. Mam taki straszny mętlik w głowie. Mnóstwo myśli, uczuć, emocji. Nie lubię takiego stanu, bo myślę, myślę, ale nie jestem w stanie nic wymyślić, bo to wszystko kompletnie niezależne ode mnie. Cóż tu zrobić? Chyba po prostu pójdę spać. Dobra, słodkich snów! :D ♥

P.S. Nie za dużo 'nudy' w tym poście? ^^

7 komentarzy:

  1. hihi, niezły żarcik z tym głupim stwierdzeniem, że nie umiesz już tworzyć takich świetnych prac! dobrze, że skasowałaś tę część posta, bo nie potrafiłabym tego czytać i sama kazałabym Ci to usunąć. nawet nie wiesz, jak ranisz takimi słowami osoby, które mogą tylko pomarzyć o takim talencie, jak Twój (czyt. mnie) :C
    a w ogóle słuchaj, jaki debil ze mnie... wbij na deadspirita, jeśli chcesz wiedzieć czemu, chociaż w sumie to juz powinnać się skapnąć.... ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, dzięki. jak zwykle Marcepanek sukcesywnie mnie pociesza! serio czytasz te wszystkie posty? myślałam, że czasem coś omijasz albo czytasz kawałek. dziękuję! to takie urocze :3
    ej, ale co Ty gadasz?! przecież wciąż komentują Ci bloga, na dA kochają Twoje prace, a poza tym sam fakt, kim jest Marcepane w głowach większości bloggerów, mówi sam za siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. UWAGA!
    Konkurs!
    Do wygrania czarne szpilki (numer butków wybieracie same) Na prawdę warto!
    Zapraszam
    http://jasicastyl.blogspot.com/2011/11/konkurs.html?showComment=1321692944183#c6471470700208620233
    Sorka za spam<33

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę :) Taa, mam nadzieję, że podołam temu wyzwaniu.
    No to byłaś hardcorem siedziąc 24/7 w PS ;D Druga tapeta najlepsza. Taki Twój styl, rób tak jak Tobie się podoba :)
    Nie martw się mój był nudniejszy haha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marcepanku, pomóż mi, proszę! przeczytaj mój smutny post i daj jedną z swoich mądrych rad, bo chyba umrę z rozpaczy :cc

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki. zdecydowanie podtrzymałaś mnie na duchu. i mam jeszcze do tego pytanie: czy kiedyś spotkałaś się z takim debilizmem i fałszywością czy jesteś szczęśliwą osobą bez takich przeżyć? bo mam wrażenie, że tylko ja jestem taką ofiarą.
    co do Twojej "miłości" do świąt- rany! jak można nie lubić świąt? wooo, jesteś pierwszą taką osobą w moim życiu. ;D

    OdpowiedzUsuń