Spadam, jakby nie było całego świata, jak by nie było nawet mnie

Niesamowicie się cieszę i jaram faktem, że bilet na koncert Comy jest już mój! Dwunasty listopada na pewno będzie niezapomniany, cholernie nie mogę się doczekać!
Jutro jadę na klasową wycieczkę do Oświęcimia...Szkoda, że październiku jak pogoda pozostawia wiele do życzenia. No i najgorsze - zbiórka pod szkołą o 6:15. Nie wiem jak dam radę wstać tak wcześnie, potem pewnie będę usypiać w autokarze. No, ale wezmę książkę("Wieczna noc" Claudii Gray) i jakoś to przetrwam. Mam nadzieję. Ogólnie wycieczka trochę przygnębiająca, wywierająca na pewno duże wrażenie. Aczkolwiek jest to miejsce obowiązkowe do zwiedzenia i chcę tam pojechać i zobaczyć to wszystko na własne oczy.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka inspirujących mnie zdjęć. Enjoy! ;D


A propos ostatniego zdjęcia. Kupiłam sobie wenflon oraz kolczyka(taką samą podkówkę ze stożkami jak na zdjęciu powyżej) i może dzisiaj, może jutro lub pojutrze zrobię sobie znowu smileya. W wakacje wyciągnęłam kolczyka i w kilku godzin zdążyła mi dziurka zarosnąć, ech. Nie wiem czemu dopiero teraz zmobilizowałam się do przekłucia ponownie, bo niesamowicie za tym kolcem tęsknię. Może to i głupie, ale brakuje mi tego dziwnego uczucia w buzi. Ale nareszcie będę go mieć ponownie. :3 Może przy okazji zrobię sobie jakąś dziurkę w uchu? Zobaczymy!
A teraz żegnam już, trzymajcie się!

2 komentarze:

  1. OJ CHYBA JUŻ ZA PÓŹNO. nie wiem czy to chwilowe, ale bądź co bądź jawnie szaleję na jego punkcie. nie chcę na razie o tym myśleć, skoro jeszcze nic nie wiadomo, więc zapomnijmy. btw. napisałaś, że mam w kim wybierać? co miałaś na myśli? :D
    z tą biologią to i tak już po sprawie. przejrzałam testy i nie ma szans! mwahah.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inspiracje! Udanej wycieczki :D w wolnej chwili zapraszam do mnie ;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń