proszę cię nie idź z tym chłopcem na dno, on w oczach ma zło

Chyba łapie mnie jesienna chandra. Zresztą co roku w tym okresie łapię doła, jestem już przyzwyczajona. Jestem ciągle zmęczona, śpiąca, rozdrażniona. Nie wiadomo z jakiego powodu przygnębiona i smutna. Najchętniej przeleżałabym całe dnie w łóżku pod ciepłym kocem ze słuchawkami w uszach. Wykorzystując te godziny oczywiście na sen czy po prostu na wszelkie rozmyślenia. Niestety to nie takie łatwe. Od wczoraj szczególnie umila mi czas Czerwona Płyta Comy. Coma to jedyny polski zespół, którego słucham, a zarazem uwielbiam. Z najnowszego albumu szczególnie przypadły mi do gustu piosenki "Angela" oraz "0Rh+". Ogólnie cała płyta jest na prawdę godna polecenia i cieszę się, że mnie nie zawiodła, bo szczerze mówiąc bardzo się tego bałam. ;) Na dodatek mam w planach iść na koncert Comy 12 listopada. Nawet nie wiecie ile bym dała żeby usłyszeć taką Angelę na żywo! Miejmy nadzieję, że to wszystko wypali.

Jestem zła, bo nie wiem czy nie przepadnie mi nagroda z konkursu na stronie milionkobiet.pl.. W regulaminie jest napisane, że w przeciągu 10 dni od ogłoszenia wyników organizatorzy skontaktują się ze zwycięzcami i wtedy w odpowiedzi trzeba wysłać im swoje dane. A ja oczywiście żadnego maila nie otrzymałam, a w dalszych punktach regulaminy 'odgrażają się', że jeśli nie zostaną dostarczone dane w odpowiednim czasie, to nagroda przepada. Moim zdaniem byłoby to troszkę nie fair w stosunku do mnie jeśli nagroda by przepadła. Napisałam im w niedziele maila w tej sprawie, czekam na odpowiedź.

A teraz idę zrobić zadanie z angielskiego(świetna pora, wiem.;) i do łóżka poczytać "Martwy aż do zmroku". Dobranoc!

2 komentarze:

  1. Zapraszam z tą chandrą do siebie na "afirmacje" ;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. o, być może właśnie rozwikłałaś zagadkę moich ostatnich dziwnych nastrojów. nie wiem, co się ze mną dzieje. możliwe, że to samo, co z Tobą.

    OdpowiedzUsuń