I'm the face in your dreams of glass

Kolekcja Vans Jesse Jo - cudo! Uwielbiam buty Vansa, marzą mi się klasyczne czarne Authentic oraz 'arbuzowe'. Na razie mam jedną parę tej firmy, fioletowo-czarne, ze wstawkami kratki. Są mega wygodne, jestem dumna z tego zakupy, bo dałam za nie tylko 50 zł(kupione nowe, nie używane.;). Ale wracając do kolekcji, w końcu znalazłam plecak, który mi się podoba, ale pewnie nie ma szans żeby go gdzieś kupić, ech. 


 
Zabrałam się przed chwilą za robienie bransoletki. Stanęło na tym, że naprawiłam starą, a nowej mi się robić już odechciało. Mam nadzieję, że jutro ją skończę, bo pomysł na nią mi się bardzo podoba, zobaczymy jaki będzie efekt. Może kiedyś wstawię zdjęcia? 

Zaczęłam kilka dni temu czytać "Martwy aż do zmroku" Charlaine Harris. Chciałam się za to wziąć już od bardzo długiego czasu, bo jestem wielką fanką serialu True Blood. Niestety książka mnie jakoś specjalnie nie zachwyciła. Cały czas przed oczami mam serial i to czym się różni od książki. Niestety różnice są wielkie, czasami ich wręcz nie ogarniam. Powiedzcie mi gdzie się podziewa serialowa Tara? Czy ta postać w ogóle nie istnieje w książkach? Może pojawia się gdzieś dalej? Mam ogromną nadzieję, bo lubię jej postać. A w końcu jest ważną osobą, przynajmniej w ekranizacji. No nic. Skończę czytać tę książkę, wezmę się za następne części(bo czytania nie odstawie, za bardzo kocham serial) i dopiero wtedy ocenię całokształt. ;)

A teraz - dobranoc! Słodkich snów.

2 komentarze:

  1. Dziękuję. Tak;) A Ty gdzie teraz chodzisz?
    Na pewno coś Ci się o uszy obiło, bardzo nagłośniany nowy film Allena. Polecam.
    Jestem ciekawa tej bransoletki, koniecznie wstaw zdjęcia.
    Nie przepadam za TB, ale książkę nawet mogłabym przeczytać. Poczekam na Twoją recenzje:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. WHOA, jakie zajebiste te ciuchy są 0_0 ja tam na buty tak nie lece, jak na ubrania. załamałabym się, gdyby nie to, że za tydzień będę w Anglii i zrobię sobie porządne zakupy ;D
    oo, robisz bransoletki? wstawiaj te zdjęcia, wstawiaj! uwielbiam patrzeć na cudze prace, które są dla mnie nieosiągalne.
    btw. bardzo ładny szablon :)

    OdpowiedzUsuń