it kills me not to know this

A więc przeniosłam się na blogspota. Jest to mój pierwszy blog na tym serwisie, wiec początkowo nie mogłam tego wszystkiego ogarnąć, ale jest już coraz lepiej. Co będzie na tym blogu? Trochę grafiki, moich zdjęć no i myślę, że w sporej części zajmę się na tym blogu moją inną pasją czyli modą. ;) Ogólnie to znajdzie się tutaj wszystko, na co tylko w danym momencie będę mieć ochotę napisać.

Od kilku dni chodził mi po głowie pomysł żeby ściąć włosy na krótko. Wszyscy mi odradzali, ale wczoraj spontanicznie wyciągnęłam z szuflady nożyczki i.. obcięłam ponad 20 cm włosów. Jak efekt? Nie jestem do końca zadowolona. Do fryzury jaką chciałam(zdjęcie poniżej) potrzebne są całkowicie proste włosy, a moje jednak mają tendencję do lekkiego podkręcania się i falowania w dziwnych miejscach. Prostownica odpada, bo ścięłam przede wszystkim dlatego, żeby moje włosy odpoczęły i odrosły pełne sił, mocne, grube i zdrowe. Jednak w szkole usłyszałam same pochwały. Moja mama dziwnie zareagowała, a jak jej oznajmiłam, że ścięłam sama to tylko się krzywo popatrzyła i od razu znalazła miejsce, gdzie powinnam bardziej wycieniować. Oczywiście gdyby zrobiła tak fryzjerka nie miałaby żadnych zastrzeżeń, ale pominę ten fakt. Ogólny efekt jest w miarę okej, nie zrobiłam sobie wielkiej krzywdy, nie ścięłam krzywo, ani nie wyrwałam połowy włosów tępymi nożyczkami. Pomijam tylko fakt, że wyglądam przez to starzej oraz bardziej okrągło. No cóż! Mam nadzieję, że szybko odrosną!

Od pewnego czasu zastanawiam się jakie buty kupić na zimę. Poprzednią przechodziłam w zwykłych(choć troszkę grubszych), kolorowych adidasach, ale dość, że w nich marzłam, to na dodatek niesamowicie mnie obcierały. W tym roku chcę kupić już coś stricte zimowego i wpadł mi w oko ten oto model dostępny na sequinshoes.pl. Co Wy na to?
Ich plusem jest niska cena - 129 zł, za buty zimowe, to myślę, że niewiele. ;) Oczywiście nie wiem jak z jakością i tym czy buty są wygodne. Mam takiego pecha życiowego, że moja skóra jest okropnie delikatna i każde buty mnie obcierają(zresztą mam przez delikatną skórę wiele innych, gorszych nieprzyjemności), więc chciałabym żeby były jako takie miękkie, a na takowe chyba jednak nie wyglądają.. A teraz możecie mnie zbesztać, ale przyznam się, że kompletnie nie ufam zakupom przez internet, więc i tak bym ich nie kupiła. Aczkolwiek lubię przeglądać w internecie wszelakiego rodzaju rzeczy, wiadomo, że tutaj jest dużo większy wybór niż w sklepach. Postaram się coś tego typu znaleźć gdzieś na mieście, ciekawe tylko z jakim skutkiem.

Ojej. Rozpisałam się strasznie, a właściwie nic sensownego nie napisałam. Mogę jedynie jeszcze wspomnieć, że moja 'kariera' próbkomaniaczki kwitnie. Dzisiaj w skrzynce pocztowej znalam dwie próbki perfum Lacoste(spodobał mi się zapach Joy od Pink, ale jak dla mnie jest jednak zbyt słodki i duszący), dwa listy z naklejkami(jedne są na prawdę świetne, takie słodkie czerwone trupie czaszki) oraz różaniec z jakąś religijną książką.. Czekam jeszcze na wiele rzeczy i mogę szczerze przyznać, że to uzależnia, nawet bardzo!
Na samiuteńki koniec dodaje zdjęcie Agyness Deyn z moją wymarzoną fryzurą oraz skromną animację ze mną i króciutkimi włosami w roli głównej. ;D Dobranoc!



7 komentarzy:

  1. kurde, nie wiem czy będę umieć pisać tutaj komentarze, ale może jakoś dam radę : D ja mi pokazywałaś tamto zdjęcie kiedyś na dA, to miałaś ciemne włosy, atu patrzę - blond! :o to jakie w końcu masz? ;> i muszę przyznać, jeśli to ty naprawdę to tutaj masz ładne włosy. w ogóle jesteś ładna! buty piękne, mam nadzieję, że to białe coś da się odgiąć, bo nie za bardzo mi się podoba, ale są przepiękne i tak <3 no i mam mam nadzieję, że jednak je zamówisz przez internet, bo w sklepach obuwniczych ciężko chyba będzie takie znaleźć ;) oglądać ciuchy to chyba każdy lubi na internecie, jeśli mieszkasz niedaleko dużego miasta to polecam oglądnięcie kolekcji z Zary na necie, a potem iść do sklepu po ten ciuch. zawsze tak robię, tylko że nigdy nie kupiłam nic w ten sposób. więc chyba jednak nie polecam : D kurde, ty się rozpisałaś w notce, ja - w komentarzu. kończę, bo umrzesz z nudów. :*
    a no i pytałaś o średnią - 5.1, wiem pomyślisz że jestem kujonem, ale 6 z religii i ang to nie jest dużo roboty ;d
    trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ajaj, nie podpisałam się przedtem, mam nadzieję, że wiesz, że to ja, Ellee ;) i mam jeszcze takie pytanie: co zrobiłaś, że przysłali Ci próbki perfum?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie skończyłam (jestem prawie przy końcu), ale ogólnie warta jest przeczytania. Właściwie to nic specjalnego się nie dzieje, jednak ma swój czar. Niestety będę krótsze, ale będzie też dużo wolnego, przynajmniej w mojej szkole ;D
    Mi się blogspot podoba, a Tobie? Zaraz dodam cię do znajomych i obserwowanych^^
    Buty bardzo mi się podobają, w takich na pewno będzie ciepło. Ja nie potrafiłabym chodzić zimą w adidasach, nawet ocieplanych xD
    Fajnie się ścięłaś, aż trudno uwierzyć, że sama. Naprawdę gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurde, dziękuje bardzo za tego linka! :* to tylko trzeba wypełnić i już wysyłają, tak? ;D
    a na tym zdjęciu to i tak masz ciemniejsze włosy niż na animacji :o

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć, Martyna :*
    ostatnio stwierdziłam, że jednak mi się podobasz w tych włosach, bo wyglądasz tak słodko :3 weź je pocieniuj, wyjdzie z pazurem.
    buty za-je-bi-ste. ostatnio właśnie z Sarą coś obczajałyśmy na allegro botki na zimę. jej siostra ma takie z tamtego roku podobne do tych na zdjęciu w poście. w Anglii sobie kupiła, cwaniara. ^^
    odezwij się do mnie, wredna małpo :D

    <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. uu, co ja tu widzę - znowu znika fajny blog na onecie, a pojawia się na blogspocie. kurde no, też bym chciała, ale nie potrafię się tu odnaleźć >< nie umiem nawet szablonu zrobić, głównie myśle o nagłówku, a na onecie wystarczy zwykły prostokąt walnąć. jesus, jaka ja tępa xd
    btw aaah... te buty są cudowne *___*

    OdpowiedzUsuń
  7. tzn. link jako tako działa, tylko jest problem z wysłaniem prośby o przysłanie tych próbek. bo jak już to wyślę i przysyłają jakiś kod, to mi przystawia -.- : d

    OdpowiedzUsuń